مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مرداد 1394 ساعت 09:562015-07-29ورزشي

کفعمی: تمام تلاش ما رفع اختلاف نظرها و ادامه همکاری با خلیلیان بود


تمام هم و غم ما این بود که با برگزاری جلسات متعدد مشکلات را برطرف کنیم اما با ادامه اختلاف نظرها دیگر امکان همکاری ایشان با باشگاه نبود و برخلاف میل باطنی با آقای خلیلیان قطع همکاری شد.

- "، درباره پایان همکاری مهرزاد خلیلیان با باشگاه سپاهان اظهار داشت: خلیلیان حدود یک سال و نیم با ما همکاری داشت و مدیری لایق و فردی آشنا با ورزش هستند که همین دلیل همکاری خوب ایشان با باشگاه بود.

وی افزود: اما در مباحث مدیریتی مسائلی است که خواه ناخواه به وجود می آید مبحثی که در یکی دو ماه گذشته هم در باشگاه فولاد مبارکه اتفاق افتاد و اختلاف نظرهایی که خلیلیان با مسئولان فولاد مبارکه بر سر برخی مسائل داشتند.

عضو هیئت مدیره باشگاه سپاهان گفت: در این مدت تمام هم و غم ما این بود که با برگزاری جلسات متعدد مشکلات را برطرف کنیم اما با ادامه اختلاف نظرها دیگر امکان همکاری ایشان با باشگاه نبود و برخلاف میل باطنی با آقای خلیلیان قطع همکاری شد.

وی درباره انتخاب اصغر باقریان به عنوان مدیرعامل باشگاه سپاهان بیان کرد: آقای باقریان فردی باتجربه در امر باشگاه داری بودند و سال های بسیاری در مدیریت باشگاه ها فعالیت کردند و از امروز به عنوان مدیرعامل سپاهان معرفی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کفعمی: تمام تلاش ما رفع اختلاف نظرها و ادامه همکاری با خلیلیان بود

کفعمی: تمام تلاش ما رفع اختلاف نظرها و ادامه همکاری با خلیلیان بود