مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مرداد 1394 ساعت 08:462015-07-29اجتماعي

شانزدهمین اردوی دانش آموزان عشایر سراسر کشور به کار خود پایان داد


معاون آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: شانزدهمین اردوی دانش آموزان عشایر سراسر کشور به کار خود پایان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، براتعلی منصوریان شامگاه سه شنبه در مراسم اختتامیه شانزدهمین اردوی دانش آموزان پسران عشایر کشور در اردوگاه ثامن الحجج(ع) مشهد، اظهار داشت: برگزاری اردوهای چند روزه در جوار بارگاه نورانی حضرت رضا(ع) سبب افزایش روحیه یکپارچگی در میان دانش آموزان سراسر کشور می شود.

وی دوری از هرگونه تفاوت های فرهنگی و گویشی را از جمله مهمترین ویژگی های اردوی عنوان شده دانست و تصریح کرد: برگزاری اردوهای پویایی، شکوفایی و توانایی برای افزایش مهارت ها و آگاهی های دانش آموزان در فضایی صمیمی و به دور از هرگونه تفاوت های فرهنگی و گویشی از جمله مهم ترین ویژگی این اردو بوده است.

معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش خراسان رضوی افزایش وحدت ملی در میان دانش اموزان سراسر کشور را شاخص ترین هدف از برگزاری اردوی کشوری عشایر دانست و تاکید کرد: برای مرزبانی از کیان ایران اسلامی نیاز به وحدت ملی به ویژه در میان عشایر مرزنشین داریم و هدف از برگزاری این اردو نیز افزایش اتحاد ملت است.

منصوریان اعتقادات دینی و مذهبی جوانان عشایر را ثمره خون شهدای مرزبانی عنوان کرد و گفت: بسیاری از مرزبانان عشایر جان خود را در راه دفاع از مرزهای سیاسی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شانزدهمین اردوی دانش آموزان عشایر سراسر کشور به کار خود پایان داد

شانزدهمین اردوی دانش آموزان عشایر سراسر کشور به کار خود پایان داد