مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مرداد 1394 ساعت 08:152015-07-29اجتماعي

فرماندار ریگان خبر داد احداث پارک و بوستان در روستاها و مناطق عشایری ریگان


احداث پارک و بوستان در روستاها و مناطق عشایری شهرستان ریگان در دستور کار است.

- " از ریگان، شهرستان ریگان یکی از شهرستان های محروم استان کرمان محسوب می شود و خدمات رسانی در روستاهای محروم این شهرستان از ضروریات است.

روستاهایی در این شهرستان وجود دارد که از کمترین امکانات تفریحی برخوردار هستند و کودکان این مناطق نیاز به وسایل بازی و تفریح دارند، در این راستا دهیاری های شهرستان ریگان آستین همت بالا زده و اقدام به ایجاد بوستان و پارک در مناطق محروم شهرستان کرده اند.

با ایجاد پارک و بوستان شادی و نشاط در وجود کودکان مناطق محروم شهرستان ریگان مشاهده می شود و زندگی در این مناطق حال و حس خوبی پیدا کرده است.

محمد هاشم زهی یکی از کودکان مناطق عشایری به خبرنگار فارس گفت: قبلا در روستای ما باید در مناطق کوهستانی گشت وگذار می کردیم و هیچ گونه سرگرمی نداشتیم، اما با ایجاد پارک در روستا مشغول به بازی و سرگرمی هستیم.

سجاد نزادی مقدم یکی دیگر از کودکان مناطق عشایری می گوید: با راه اندازی پارک در روستای ما با دوستان مان در این پارک ها بازی می کنیم.

فرماندار ریگان در این زمینه به خبرنگار فارس گفت: با توجه به اینکه در روستاهای شهرستان ریگان وسایل بازی، پارک و بوستان وجود نداشت، احداث پارک در این روستاها در دستور کار قرار گرفته است و در ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار ریگان خبر داد احداث پارک و بوستان در روستاها و مناطق عشایری ریگان

فرماندار ریگان خبر داد احداث پارک و بوستان در روستاها و مناطق عشایری ریگان