مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مرداد 1394 ساعت 08:002015-07-29ورزشي

معاون توسعه ورزش استان قم خبر داد برگزاری همایش روز فرهنگ و منش پهلوانی در قم


معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم از برنامه ریزی این اداره کل برای برگزاری همایش روز فرهنگ و منش پهلوانی و روز قشر بسیج ورزشکاران در قم خبر داد.

- روح الله رمضانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: برنامه های معاونت توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم در بخش های همگانی و قهرمانی برنامه ریزی شده و در طول سال همایش های متنوع همگانی و همچنین مسابقات متنوع قهرمانی برگزار می کنیم.

وی ادامه داد: در بخش همگانی هدف ما این است که آمار 15 درصدی مشارکت و فعالیت مردم و شهروندان قمی در فعالیت های ورزش همگانی را افزایش بدهیم و کاری کنیم که مردم برای ورزش وقت بگذارند و از این طریق سلامت خود را تضمین بدهند.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم اضافه کرد: در حوزه ورزش همگانی با برگزاری همایش های پیاده روی خانوادگی، کوهروی، دو همگانی، دوچرخه سواری و چندین برنامه دیگر، مردم را به محیط سالم و پاک ورزش سوق بدهیم.

وی یاد آور شد: در بخش ورزش قهرمانی نیز با توجه به اینکه 45 هیئت ورزشی در قم فعالیت می کنند، بیش از 40 هزار ورزشکار بیمه شده و سازمان یافته داریم که این تعداد ورزشکار در هیئت های مختلف توزیع شده اند و در رشته های مختلف برای کسب مقام و مدال تلاش می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون توسعه ورزش استان قم خبر داد برگزاری همایش روز فرهنگ و منش پهلوانی در قم

معاون توسعه ورزش استان قم خبر داد برگزاری همایش روز فرهنگ و منش پهلوانی در قم