مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مرداد 1394 ساعت 05:002015-07-29سياسي

فارس گزارش می دهد روایتی از پایانِ چشم انتظاری 29 ساله خانواده شهید غواص کرمانی


بغض مادر شهید محمدرضا طالبی زاده می ترکد و با صدایی سوزناک می گوید؛ از آن قد بلندت چی می خوان بیارن، می خواستم ببوسمت، نمی تونستم، الهی بمیرم مادر .

.

- " از کرمان، 20 مرداد ماه جاری همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع) 11 شهید غواص استان کرمان تشییع می شوند و چشم انتظاری 29 ساله خانواده آنها به پایان می رسد، شهید محمدرضا طالبی زاده هم یکی از این شهدای عزیز است که پدر و مادر خود را پس از سال ها از چشم انتظاری بیرون می آورد.

یک دیدار متفاوت .

ظهر گرم یکی از روزهای مرداد ماه 94 کرمان است که همراه با سردار حسنی سعدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان، یک گروه مستندساز و تعدادی از همکاران خبرنگار به خانه پدری شهید محمدرضا طالبی زاده می رویم.

اما این دیدار با سایر دیدارهایی که تاکنون با خانواده شهدا داشته ایم، تفاوت دارد، قرار است در این دیدار به پدر و مادر شهید طالبی زاده خبر بزرگی داده شود، خبری که پایانی است بر چشم انتظاری 29 ساله این پیرمرد و پیرزن داغ دیده.

زنگ خانه پدری شهید طالبی زاده را می زنیم، بعد از دقایقی پدر شهید درب طوسی رنگ خانه را به روی ما می گشاید، پدر شهید طالبی زاده یک بلوز آبی رنگ به تن دارد، موهایش سفید شده است و گوش هایش دیگر مثل قدیم ها نمی شنود از همه جا بی خبر است و تصور می کند این دیدار هم مثل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد روایتی از پایانِ چشم انتظاری 29 ساله خانواده شهید غواص کرمانی

فارس گزارش می دهد روایتی از پایانِ چشم انتظاری 29 ساله خانواده شهید غواص کرمانی