مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مرداد 1394 ساعت 03:502015-07-29سياسي

جواد منصوری نگرانی کدخدا


همچنان که نظام سرمایه داری ورای مرزهای تعریف شده جغرافیایی، بدون هر گونه ملاحظه با انسان های دیگر رفتار می کند، در داخل مرزها نیز همان سبک و سیاق، - " جواد منصوری در روزنامه حمایت نوشت: در بررسی تحولات سیاسی ـ اجتماعی، چه در داخل مرزهای جغرافیایی شناخته شده و چه در سطح بین المللی کارکرد نظام سرمایه داری بدون توجه به تمامی موازین قانونی، انسانی و عدالت تعریف می شود.

به عبارت دیگر برای یک نظام استکباری و طاغوتی، تنها سلطه و کسب حداکثری منافع موضوعیت دارد.

نظریه پردازان این نظام که به لحاظ اعتقادی مشرک و به هیچ یک از ارزش های الهی و آسمانی اعتقاد ندارند، به صورت عملی در مقابل هنجارهای دینی می ایستند؛ اگرچه ممکن است مدعی تقیّد به یکی از ادیان مسیحیت و یهودیت باشند و به پایبندی آن، تظاهر نمایند.

در نتیجه، این ذهنیت که تصور شود دولت های استکباری فقط برای سلطه بر خارج از مرزهای خود، ملاحظات جاری دپیلماتیک را لگدمال می کنند، اشتباه است.

چنانچه از واقعیات داخل آمریکا آنگونه که هست مطلع گردیم، درخواهیم یافت که دوران بسیار محنت باری نه تنها بر سیاهان، حتی بر بخشی از سفیدپوستان و رنگین پوستان گذشته است.

تبعیض نژادی، طبقاتی و قانونی در ایالات متحده کاملاً حاکم و به بیان دیگر، در داخل این کشور آنچه که حکومت می کند، ثروت و موقعیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جواد منصوری نگرانی کدخدا

جواد منصوری نگرانی کدخدا