مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مرداد 1394 ساعت 01:152015-07-28سياسي

فرمانده گروه 24 بعثت سپاه پاسداران بروجرد: ایران قدرتی بلامنازع در منطقه است


فرمانده گروه 24 بعثت نیروی زمینی سپاه پاسداران بروجرد گفت: ایران اسلامی امروز به قدرتی بلامنازع در منطقه تبدیل شده است.

- " از بروجرد، مسعود عبدالله پور سه شنبه شب در اولین یادواره شهدای سرزمینی حوزه شهید عبدالحسین کردی اظهار کرد: امروز دو جبهه استکبار و نظام اسلامی در برابر یکدیگر صف آرایی کرده و در این میان ایران اسلامی به عنوان تنها کشوری که داعیه دار نظام اسلامی است در مقابل استکبار جهانی تمام قد ایستاده است.

وی آمادگی جوانان و از خودگذشتگی آنها در نبرد در این جبهه را سرمایه ای بزرگ برای ایران اسلامی دانست و افزود: اگر دشمنان اسلام بخواهند کوچک ترین چشم طمعی به ایران و نظام اسلامی داشته باشند، جوانان ایرانی زیر سایه ولایت فقیه همچنان در جبهه های نبرد حق علیه باطل تا نابودی کفر مقتدرانه مبارزه می کنند.

فرمانده گروه 24 بعثت نیروی زمینی سپاه پاسداران بروجرد تاکید کرد: شهدای دوران انقلاب و دفاع مقدس با سر لوحه قراردادن تعالیم دینی و اسلامی به عنوان ناجیان انقلاب و اسلام، ملت ایران را از زیر بار ستم استکبار جهانی به سرکردگی غرب و شرق نجات دادند.

عبدالله پور بازماندگان شهدا را وارثان به حق انقلاب اسلامی ایران دانست و بیان کرد: امروز ضرورت دارد پس از شهدا وارثان آنها را نیز به عنوان کسانی که فرزندان خود را فدایی ملت ایر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده گروه 24 بعثت سپاه پاسداران بروجرد: ایران قدرتی بلامنازع در منطقه است

فرمانده گروه 24 بعثت سپاه پاسداران بروجرد: ایران قدرتی بلامنازع در منطقه است