مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مرداد 1394 ساعت 00:462015-07-28اقتصادي

کشت محصولات ارگانیک در شهرهای مرکزی مازندران تقویت شود


فرماندار بابلسر با تاکید بر توسعه صنایع تبدیلی، گفت: کشت محصولات ارگانیک در شهرهای مرکزی مازندران تقویت شود.

- " اظهار داشت: ایجاد تغییر در نگرش خانواده ها برای هدایت دانش آموزان جهت تحصیل در مراکز و آموزشگاه های فنی وحرفه ای و کار و دانش، ارائه آموزش های متناسب با نیاز روز جامعه از جمله مسائل مهمی بوده که باید به صورت ویژه به آن پرداخته شود.

وی افزود: حمایت و تقویت فرصت های شغلی، تسهیل سازی در امر اشتغال، جذب سرمایه گذار، رفع موانع تولید و حمایت از طرح های کارآفرین و زود بازده نیز از دیگر مسائل مهمی است که باید به صورت ویژه در شهرستان به آن پرداخته شود.

فرماندار بابلسر، بیان کرد: یکی از نهادهایی که می تواند در ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری در استان تاثیرگذار باشد، سازمان جهاد کشاورزی است.

اسد با اشاره به اینکه صنعت کشاورزی به عنوان یکی از مشاغل و منابع اصلی تولید درآمد ساکنان مازندران به شمار می آید، گفت: افزایش سطح علمی کشاورزان برای تولید محصولات سالم و ارگانیگ جهت عرضه به بازار مصرف توسط سازمان جهاد کشاورزی نقش بسزایی در ارتقای اشتغال شهرستان دارد.

وی افزود: افزایش سطح علمی کشاورزان موجب بهبود و تقویت صنایع تبدیلی کشاورزی،ارتقاء اقتصاد روستایی وکاهش مهاجرت بی رویه ساکنان روستاه ها به شهر و کلان شهرها می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشت محصولات ارگانیک در شهرهای مرکزی مازندران تقویت شود

کشت محصولات ارگانیک در شهرهای مرکزی مازندران تقویت شود