مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مرداد 1394 ساعت 00:202015-07-28حوادث

هکر کلش اف کلنز در دام پلیس فتا


عامل هک و کلاهبرداری از کاربر کلش آف کلنز شناسایی و دستگیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان؛ رییس پلیس فتا خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت، شهروند مشهدی با ارائه مرجوعه قضایی شکایات خود را مبنی بر اینکه مشخصات حساب کاربری در بازی "کلش اف کلنز" توسط فردی ناشناس هک شده است خواستار رسیدگی به پرونده خود شد.

در بررسی اظهارات شاکی مشخص شد یک سال و نیم است که وقت خود را به صورت مداوم صرف این بازی کرده و به سطوح بالایی از بازی دست یافته است حال آنکه ایمیل وی هک شده و پیغامی با مضمون "با پرداخت 2 میلیون تومان جیمیل خود را با بازگشایی کنید" دریافت کرده است.

سرهنگ "سید محسن عرفانی" افزود: کارشناسان پلیس فتا پس از یکی سری تحقیقات گسترده در فضای سایبر با استفاده از مهندسی اجتماعی فرد هکر را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر کردند.

متهم در بازجویی های به عمل آمده در مواجهه با مستندات دیجتالی بدست آمده به جرم خود اعتراف و اظهار داشت با هک کردن دستگاه تلفن هوشمند قربانیان خود و با به دست آوردن مشخصات کاربری آنان، این اطلاعات را تغییر داده و اقدام به فروش این اطلاعات به افراد مختلف می کرده است.

رییس پلیس فتا خراسان رضوی خاطر نشان کرد: متاسفانه این بازی که به صورت جنگ قبیله ای و دهکده ای بر روی سیستم های تلفن همراه هوشمند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هکر کلش اف کلنز در دام پلیس فتا

هکر کلش اف کلنز در دام پلیس فتا