مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مرداد 1394 ساعت 23:202015-07-28سياسي

الزامات نهایی شدن برجام


حریف ما با ماهیت واقع گرایانه هیچ منطقی جز قاطعیت و قدرت نمی شناسد و لذا پاسخ لاف زنی های او را تنها می توان با استفاده از شیوه و زبان شهید بهشتی ها داد.

- رسیدن به توافق بر روی متن برجام، یا همان برنامه جامع اقدام مشترک در مذاکرات هسته ای که در مسیر آن گروه مذاکره کننده جمهوری اسلامی زحمات فراوانی متحمل شد، به معنای توافق نهایی و پایان کار نیست؛ چرا که علاوه بر أخذ تأیید پایتخت های کشورهای شرکت کننده در مذاکرات در مهلت 15 روزه، باید مسیر أخذ تأیید و توافق کنگره در آمریکا و شورای عالی امنیت ملی و مجلس شورای اسلامی را در کشورها نیز، طی کند.

ضمن اینکه متن قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل که از جمله الزامات انضمامی به آن، حساب می آید نیز، می تواند در این مسیر مؤثر باشد.

از این رو، همان گونه که در پاسخ مقام معظم رهبری به نامه رییس جمهور محترم آمده است، زحمات تیم مذاکره کننده جای تقدیر و تشکر دارد.

این متن باید با دقت بررسی شود و تدابیر و اقدامات لازم برای ادامه مسیر مربوط به آن در هر دو شکل پذیرش و یا عدم پذیرش فراهم آید، به ویژه اینکه ما با کشوری چون آمریکا روبه رو هستیم که سابقه سیاه خدعه و خیانت او علیه ما جای هیچ گونه اعتمادی باقی نمی گذارد و نفوذ این کشور در محافلی چون شورای امنیت و آژانس بین المللی انرژی اتمی، احتمال هرگونه سو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الزامات نهایی شدن برجام

الزامات نهایی شدن برجام