مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مرداد 1394 ساعت 23:112015-07-28اقتصادي

طرح های جنگل کاری در استان سمنان توسعه می یابد


رییس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان از توسعه طرح های جنگل کاری در این استان در سال های آینده خبر داد.

- "، با اشاره به فرارسیدن هشتم مردادماه که به نام روز جنگل نام گذاری شده است اظهار داشت: طرح جنگل کاری با همکاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان و سازمان بسیج سازندگی این استان سال گذشته در بیش از 450 هکتار از اراضی شهرستان های مهدی شهر و دامغان انجام شد.

وی افزود: این طرح با هدفگذاری کاشت درختان مثمر در استان سمنان اجرا شده و با استقبال کم نظیر مردم این مناطق روبه رو شده است.

رییس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان عنوان کرد: طرح کاشت درختان مثمر با هدف مشارکت مردم در کاشت و حفظ فضای جنگلی اجرایی شده است.

دوست محمدیان بیان کرد: در اجرای این طرح، برای کاشت و نگهداری از درختان از ظرفیت مردمی استفاده شده و منافع حاصل از این درختان نیز به خود مردم هخواهد رسید.

وی افزود: در اجرای این طرح جنگل کاری در منطقه فولادمحله در شهرستان مهدی شهر از گونه زرشک بی دانه استفاده شده است و بیش از 400 هکتار از اراضی این منطقه زیر کشت این نوع از درختچه جنگلی رفته است.

رییس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان تصریح کرد: در منطقه دیباج دامغان نیز در بیش از 50 هکتار از اراضی این منطقه گونه های زرشک بی دانه و گل محمدی کاشته شده است و این موضوع سبب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های جنگل کاری در استان سمنان توسعه می یابد

طرح های جنگل کاری در استان سمنان توسعه می یابد