مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مرداد 1394 ساعت 23:052015-07-28سياسي

مدیر کل مدیریت بحران گلستان خبر داد بیمه 1008 نقطه جمعیتی روستایی گلستان


مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان گفت: در سال گذشته با پیگیری این اداره کل و همکاری دفتر روستایی استانداری، منازل مسکونی یک هزار و هشت نقطه جمعیتی روستایی گلستان بیمه شدند.

- صادق علی مقدم در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: این نقاط جمعیتی شامل 230 هزار خانوار مشتمل بر 870 هزار نفر جمعیت روستایی بوده است.

وی یادآور شد: همچنین از شهریور ماه سال گذشته، بیمه همگانی مسکونی 15 شهر با نام و حذف ماده 10 قانون بیمه در استان اجرایی شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان با اشاره به رویکرد مدیریت بحران گلستان برای گسترش بیمه همگانی واحدهای مسکونی استان تصریح کرد: در این رویکرد حمایت از بیمه‎شدگان حوادث با ایجاد ساز و کار مناسب برای جبران خسارت وارده ناشی از حوادث طبیعی توسط بیمه‎ها در کوتاه‎ترین زمان ممکن و سقف‎های متعدد بیمه‎ای مورد توجه است.

مقدم خاطرنشان کرد: مدیریت بحران استان، حمایت از بیمه‎شدگان را برای عملی کردن تعهدات شرکت‎های بیمه‎ای به عنوان اولویت برنامه‎ای خود قرار داده و به دنبال تنظیم شرح خدمات مناسب برای جبران خسارت با حذف ماده 10 قانون بیمه است.

حذف ماده 10 از قراردادهای بیمه‎ای در گلستان دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران استان گلستان اضافه کرد: در این فرآیند به دنبال لحاظ کردن حداقل م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر کل مدیریت بحران گلستان خبر داد بیمه 1008 نقطه جمعیتی روستایی گلستان

مدیر کل مدیریت بحران گلستان خبر داد بیمه 1008 نقطه جمعیتی روستایی گلستان