مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مرداد 1394 ساعت 23:052015-07-28اجتماعي

مدیر آموزش وپرورش لامرد عنوان کرد کمبود فضای آموزشی در لامرد


لامرد با کمبود فضای آموزشی روبه رو است.

- ابراهیم صفری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در لامرد اظهار داشت: نیک اندیشی، احسان و انفاق، از آموزه های ارزشمند دینی است که در آیات و روایات از آن ها یاد شده است و مسلمانان به این امر مهم توصیه شده اند و یکی از بارزترین مصادیق باقیات و صالحات و احسان و نیکوکاری مشارکت در امر مدرسه سازی است.

مدیر آموزش وپرورش لامرد افزود: اولیای گرامی و خیراندیشان همزمان با توسعه و رشد چشمگیری که در سال های اخیر در لامرد آغازشده، موجب افزایش سریع جمعیت شهری این شهرستان شده اند که ازجمله پیامدهای آن رشد غیرمتعارف دانش آموزی در نقاط مختلف حوزه شهر لامرد است.

وی خاطرنشان کرد: لامرد ازجمله شهرستان های پیشتاز در امر مدرسه سازی بوده و هم اکنون نیز چهار واحد بزرگ آموزشی 12 کلاسه دوطبقه در نقاط مختلف شهر در حال ساخت است که تعدادی از آن ها ازجمله آموزشگاه های ابتدایی شهید برزگر واقع در بلوار پاسداران محله هیکلی نو در سال جاری به بهره برداری می رسد.

صفری ادامه داد: بااین وجود مشارکت های مردمی قابل تحسین، باز نیز در سال جاری آموزشگاه های ابتدایی 13 آبان، فرهنگیان حضرت زهرا، شاهد معلم، هاجر، شهید شعبانی، نرجس خاتون و مسکن مهر شهر لامرد با افزایش بی سابقه دانش آموز روبه رو است که علاوه بر آن در آموزشگاه های م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر آموزش وپرورش لامرد عنوان کرد کمبود فضای آموزشی در لامرد

مدیر آموزش وپرورش لامرد عنوان کرد کمبود فضای آموزشی در لامرد