مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مرداد 1394 ساعت 18:062015-07-28سياسي

صنایع کوچک در سراسر کشور توسعه یابد


نماینده ولی فقیه در استان البرز با بیان اینکه توسعه صنایع کوچک جزیی از اهداف دولت محسوب شود، گفت: دولت و مسئولان امر باید چشم انداز بلندمدت تعیین کرده و تقویت این مجموعه ها را مدنظر قرار دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازآیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی در جلسه دیدار مدیرکل شرکت شهرک های صنعتی البرز با نماینده ولی فقیه در البرز که امروز در محل دفتر امام جمعه کرج با حضور برخی مدیران و رؤسای این حوزه برگزار شد، اظهار داشت: در دهه پیشرفت و عدالت قرار داریم و بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری چشم انداز نظام اسلامی، حرکت به سمت تمدن بزرگ اسلامی است.

وی با بیان اینکه لازمه تمدن بزرگ اسلامی فراهم کردن ملزومات و تربیت افراد مورد نظر است، افزود: باید در تربیت نیروی انسانی و زیرساخت های مورد نظر در راستای تحقق تمدن اسلامی فعالیت هایی را داشته باشیم و زمینه لازم برای این امر را فراهم کنیم.

امام جمعه کرج با بیان اینکه تحت احاطه سلطه قرار گرفته ایم و همه در تلاش هستند که ما به نوعی زیر سلطه آنها قرار بگیریم، خاطرنشان کرد: دشمنان تلاش می کنند استقلال را که جزیی از اصول انقلاب است را از ما بگیرند.

وی با تاکید بر اینکه تحریم ها و فشارهای اقتصادی در همین راستا بر کشور وارد شده است، گفت: ایرانی و مسلمان بودن مردم کشور، معجون و قدرتی را درست می کند که کسی را ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع کوچک در سراسر کشور توسعه یابد

صنایع کوچک در سراسر کشور توسعه یابد