مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مرداد 1394 ساعت 18:012015-07-28اقتصادي

مشکل کم آبی شهرستان بابل به زودی برطرف می شود


مدیرعامل آبفای شهری مازندران با اشاره به اینکه با مدیریت در انتقال آب درحال رفع مشکل کم آبی شهر بابل هستیم, گفت: مشکل کم آبی بابل به زودی برطرف می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه نقل از روابط عمومی شرکت آبفای شهری مازندران، ذبیح الله ذاکری با اشاره به وقوع سیل در مازندران و کمبود آب در شهرهای گروه الف به ویژه بابل در پی افزایش میزان کدورت آب سد البرز, اظهار داشت: به منظور رفع افت فشار و یا قطعی آب در شهر بابل، مدیریت انتقال و هدایت آب به داخل شبکه های آب رسانی در نقاط مشکل دار شهر و نیز آب رسانی سیار درحال اجرا است.

وی درباره علت کمبود آب در شهر بابل گفت: در پی وقوع سیل از ساعت های اولیه روز پنج شنبه، سی ام تیرماه، میزان کدورت آب در سد البرز از 4 به 400 رسید که به دلیل حفظ سلامت مشترکین 250 لیتر در ثانیه آب تصفیه خانه این شهر از مدار بهره برداری خارج شد.

ذاکری، با بیان اینکه در شرایط عادی شهرهای گروه الف با کمبود 300 لیتر در ثانیه آب مواجه اند افزود: با خارج شدن 250 لیتردر ثانیه آب از شبکه توزیع، کمبود آب در این شهرها به 550 لیتر در ثانیه رسیده که این مشکل در تمامی شهرهای تحت پوشش آبفا به ویژه نقاط مرکزی شهر بابل نمود بیشتری یافته است.

مدیرعامل آبفاشهری مازندران، ادامه داد: در حال حاضر با استفاده از تانکرهای آبرسان از شهرهای فریدونکنار، آمل، قائ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل کم آبی شهرستان بابل به زودی برطرف می شود

مشکل کم آبی شهرستان بابل به زودی برطرف می شود