مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مرداد 1394 ساعت 16:302015-07-28ورزشي

رییس سازمان محیط زیست خبر داد فعالیت 700 تشکل مردم نهاد در کشور


رییس سازمان حفاظت محیط زیست از فعالیت 700 تشکل مردم نهاد در کشور خبر داد.

- " از شهرکرد، معصومه ابتکار لحظاتی پیش در مراسم افتتاحیه گردهمایی سراسری مسئولان امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: باید به جوانان بها دهیم و زمینه رشد و شکوفایی استعدادهای آنها را بیشتر از گذشته فراهم کنیم.

وی افزود: حفاظت از موجودات محیط زیست نشانه تعهد ما به محیط زیست است و در این راستا باید تلاش کنیم حساسیت بیشتری نسبت به محیط زیست اطرافمان داشته باشیم.

ابتکار بیان داشت: امروز به عنوان یک شهروند جهانی این پیام در دنیا با محیط زیست برای ما مهم است که در ارتباط با محیط زیست چه وظایفی را داریم و جوانان چگونه می توانند در این راستا مشارکت کنند.

رییس سازمان محیط زیست گفت: در سال 92 حدود 300 تشکل مردم نهاد در کشور داشتیم که در حال حاضر این تعداد به 700 تشکل رسیده و در این راستا دولت نیز حمایت خوبی از آن ها دارد.

خبر در حال تکمیل است انتهای پیام/68012/ش20 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان محیط زیست خبر داد فعالیت 700 تشکل مردم نهاد در کشور

رییس سازمان محیط زیست خبر داد فعالیت 700 تشکل مردم نهاد در کشور