مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مرداد 1394 ساعت 16:302015-07-28ورزشي

فارس گزارش می دهد رقابت 2 نماینده فوتبال مازندران با 18 تیم برای لیگ برتری شدن


در فصل جدید لیگ دسته اول فوتبال کشور، دو نماینده مازندران برای لیگ برتری با 18 تیم رقابت می کنند.

- " از شهرستان ساری، فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور که با حضور نماینده باشگاه‎ها قرعه‎کشی شد، دو نماینده فوتبال مازندران حریفان خود را برای حضور در این مسابقات شناختند.

در فصل جاری دو تیم نساجی قائم‎شهر و خونه‎به‎خونه بابل به‎عنوان دو نماینده فوتبال مازندران به مصاف حریفان خود می روند که هر دو تیم برای حضور در این رقابت ها با تغییرات زیاد هم در جذب بازیکن و کادر فنی روانه لیگ می شوند.

صادق درودگر مدیرعامل نساجی برای اینکه نساجی بتواند در لیگ دسته اول موفق شود برای فصل جاری با آلوس پرتغالی دستیار سابق کارلوس کی روش و بازیکن سابق تیم ملی پرتغال به‎عنوان سرمربی به توافق رسید که برای نخستین بار در لیگ از یک مربی نام آشنای خارجی را روی نیمکت خود استفاده می کند.

همچنین مدیران تیم فوتبال خونه به خونه بابل که امتیاز بهمن شیراز را خریداری کردند، با اکبر میثاقیان به عنوان سرمربی به توافق رسیدند تا این مربی باتجربه فوتبال کشور برای فصل جاری روی نیمکت قرار گیرد.

هفته نخست لیگ دسته اول فوتبال کشور قرار است از 26 مردادماه با حضور 20 تیم در یک گروه و به صورت رفت و برگشت برگزار شود که در این روز خونه‎به‎خونه بابل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد رقابت 2 نماینده فوتبال مازندران با 18 تیم برای لیگ برتری شدن

فارس گزارش می دهد رقابت 2 نماینده فوتبال مازندران با 18 تیم برای لیگ برتری شدن