مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مرداد 1394 ساعت 13:412015-07-28اقتصادي

افزایش 2 برابری ردیف اعتباری تعمیرات اساسی دانشگاه ها


مدیرکل نظارت بر طرح های عمرانی وزارت علوم گفت: امسال میزان ردیف اعتبارات اختصاص یافته به تعمیرات اساسی و تجهیزات دانشگاه ها 2 برابر سال گذشته است.

- " از همدان، مهرالله رخشانی مهر پیش از ظهر امروز در همایش بهینه سازی مصرف انرژی و توسعه انرژی های تجدید ناپذیر در دانشگاه بوعلی سینای همدان اظهار داشت: نسبت سهم اعتبارات تعمیرات و نگهداری فضای آموزشی و تأسیسات ساختمانی در هر مرکز دانشگاهی متفاوت است.

وی افزود: میزان اعتبارات مصرفی سالانه دانشگاه ها در امر تعمیرات اساسی و نگهداری تأسیسات و تجهیزات آموزشی حداکثر 65 درصد و حداقل برابر 16 درصد است.

مدیرکل نظارت بر طرح های عمرانی وزارت علوم تصریح کرد: همچنین سهم دانشگاه ها از اعتبارات عمرانی برای تعمیرات 35 درصد است که سال گذشته 70 میلیارد تومان در این زمینه تخصیص اعتبار انجام گرفت.

وی با بیان اینکه نگهداری مناسب فضای دانشگاه ها بر تعمیرات اولویت دارد، گفت: از محل ردیف هزینه ای دانشگاه ها برای نگهداری و تعمیرات اختصاص داده می شود در این میان اعتبار هزینه شده برای تعمیرات اساسی بیشتر از نگهداری بوده است.

رخشانی مهر بیان کرد: در جهان معادل 15 تا 60 درصد اعتبارات هزینه ای هر ساختمانی برای تعمیرات و نگهداری استفاده می شود که در این میان سال گذشته 100 درصد اعتبارات تعمیرات اساسی دانشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 2 برابری ردیف اعتباری تعمیرات اساسی دانشگاه ها

افزایش 2 برابری ردیف اعتباری تعمیرات اساسی دانشگاه ها