مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مرداد 1394 ساعت 13:362015-07-28سياسي

مسافران رسانه ای نمایشگاه کتاب مسکو و فرانکفورت مشخص شدند


مسافران رسانه ای نمایشگاه کتاب مسکو 2015 و فرانکفورت 2015 که به ترتیب شهریور و مهر سال جاری در روسیه و آلمان برگزار می شود، به قید قرعه انتخاب شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم" ، نشست قرعه کشی حضور خبرنگاران حوزه کتاب در نمایشگاه بین المللی کتاب مسکو 2015 و فرانکفورت 2015 پیش از ظهر امروز سه شنبه، 6 مرداد، در مؤسسه نمایشگاه های فرهنگی برگزار شد.

در این نشست که نمایندگانی از رسانه های تسنیم، فارس، نسیم، مهر ، ایلنا، ایبنا، ایران ، جام جم، شرق، ایسنا و واحد مرکزی خبر حخضور داشتند ، امیرمسعود شهرام نیا رییس موسسه نمایشگاه های فرهنگی در سخنانی با اشاره به بیست و هشتیمن دوره نمایشگاه بین المللی کتاب مسکو گفت: روسیه کشور پرجمعیتی است و زبان روسی زبان مهمی در منطقه محسوب می َود، در حوزه ادبایت نیز به دلیل پیشینه غنی ادبیات روسیه و علقه ای که بین ادبیات فارسی و ادبیات روسی وجود دارد، حضور در نمایشگاه کتاب مسکو حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: سرانه مطالعه در روسیه بسیار بالاست به همین دلیل علاقه حضور در این نمایشگاه در میان مردم روسیه چشمگیر است، مسکو نیز در سال های گذشته مورد توجه ناشران دنیا قرار داشته و به نظر می رسد، فرصت تعامل خوبی را هم برای ما ایجاد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسافران رسانه ای نمایشگاه کتاب مسکو و فرانکفورت مشخص شدند

مسافران رسانه ای نمایشگاه کتاب مسکو و فرانکفورت مشخص شدند