مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مرداد 1394 ساعت 13:252015-07-28سياسي

جذب یکهزار حامی ایتام در اردبیل


اردبیل/ خبرگزاری صدا و سیما/ اجتماعی/ مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اردبیل گفت: نزدیک به یک هزار نفر از مردم نیکوکار در ماه مبارک رمضان امسال با ثبت نام در طرح اکرام و محسنین از ایتام و خانواده های نیازمند شهرستان اردبیل حمایت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما/ قدیمی افزود: در طول برگزاری جشن رمضان که از شب میلاد کریم اهل بیت تا شب شهادت امیر المومنین حضرت علی(ع) برگزار شد، 383 حامی در طرح اکرام ایتام و 584 نفر نیز در طرح محسنین با مراجعه به محل برپایی جشن رمضان حمایت خود را از خانواده ها اعلام کردند.

وی با اشاره به اقدامات این نهاد در طول ماه مبارک رمضان، گفت: برپایی سفره ی افطار و اطعام برای بیش از 7هزار نفر از مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند این شهرستان یکی از بارزترین فعالیت های کمیته ی امداد در طول ماه مبارک رمضان است.

قدیمی اضافه کرد: همچنین در این مدت با مشارکت خیرین و نیکوکاران بیش از 600 پرس غذای گرم نیز بین خانواده های تحت حمایت توزیع شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان اردبیل با اشاره به توزیع بیش از 5 هزار سبد کالا شامل برنج، روغن، مرغ و خرما در بین خانواده های نیازمند، افزود: با مشارکت یکصد نفر از مسئولان دستگاه های اجرایی شهرستان در قالب طرح مفتاح الجنه خانواده های تحت حمایت این نهاد مورد دلجویی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب یکهزار حامی ایتام در اردبیل

جذب یکهزار حامی ایتام در اردبیل