مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مرداد 1394 ساعت 13:212015-07-28ورزشي

کفاشیان: تفاهم نامه همکاری فدراسیون فوتبال و صدا و سیما امضا شد


رییس فدراسیون فوتبال معتقد است که برای دریافت حق پخش تلویزیونی باید با صداوسیما تعامل داشت و دور شدن یا برخورد راهکار مناسبی برای این کار نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، علی کفاشیان در خصوص موضوع حق پخش تلویزیونی و توافقی که با صداوسیما صورت گرفته است، به سایت فدراسیون فوتبال گفت: بعد از چند ماه سرگردانی در خصوص پرداخت عدم حق پخش تلویزیونی و در راستای حرفه ای شدن فوتبال باشگاهی، لازم بود یک سیستم منسجم جدید را جایگزین پرداخت حق پخش قبلی از صداوسیما کنیم.

وی افزود: در مذاکرات مختلفی که صورت گرفت، تفاهم نامه ای بین فدراسیون فوتبال و سازمان صداوسیما به امضا رسید که با درک شرایط مالی و طبق قانون صداوسیما برای پرداخت حق پخش و مسابقات فوتبالی و همچنین تأمین منابع مالی فوتبال کشور اعم از تیم های ملی و تیم های فوتبال پایه همراه بود.

این تفاهم نامه در راستای پیدایش فناوری نوین رسانه ملی، تلویزیون تعاملی IP TV به امضا رسید که بر اساس آن نمایندگان صداوسیما و همکاری سازمان لیگ، موظفند حداکثر ظرف دو ماه آینده، برنامه ریزی های نهایی را انجام داده و در جهت همکاری های مرتبط با فدراسیون فوتبال، ساز و کار اجرایی آن را مشخص و ارائه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کفاشیان: تفاهم نامه همکاری فدراسیون فوتبال و صدا و سیما امضا شد

کفاشیان: تفاهم نامه همکاری فدراسیون فوتبال و صدا و سیما امضا شد