مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مرداد 1394 ساعت 13:202015-07-28ورزشي

نایب رییس شورای شهر اصفهان: اصفهان با کمبود جایگاه توزیع مطبوعات مواجه است


نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: واحد های رسانه ای و مطبوعاتی اصفهان نقش مهمی در توسعه فرهنگ اصفهان دارند و ما باید برای حمایت از این مجموعه ها خدمات رفاهی را برای واحد های رسانه ای در اصفهان ایجاد کنیم.

- " از اصفهان، احمد شریعتی پیش از ظهر امروز در بازدید اعضای کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزش شورای اسلامی شهر از مجتمع مطبوعاتی اصفهان با حضور مسئولان شهرداری و اعضای هیئت مدیره و هیئت امنای مجتمع مطبوعاتی اظهار کرد: راه اندازی مجتمع مطبوعاتی اصفهان به عنوان کار خوبی بوده که در اصفهان آغاز شده است.

وی با اشاره به فعالیت فرهنگسرای رسانه در اصفهان اضافه کرد: همواره فعالیت های بسیاری در فرهنگسرای رسانه انجام می شود که اگر به دنبال انجام کار خوب و مناسب در حوزه رسانه ای در اصفهان هستیم باید از ظرفیت های موجود در مجتمع مطبوعاتی اصفهان به خوبی استفاده شود.

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه فرهنگسرای رسانه باید در راستای انجام فعالیت های خود در اصفهان از ظرفیت های مجتمع مطبوعاتی به صورت ویژه استفاده کند، تصریح کرد: تمام فعالان عرصه فرهنگی در اصفهان باید دست به دست یکدیگر بدهند تا وضعیت رسانه های اصفهان ارتقاء پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نایب رییس شورای شهر اصفهان: اصفهان با کمبود جایگاه توزیع مطبوعات مواجه است

نایب رییس شورای شهر اصفهان: اصفهان با کمبود جایگاه توزیع مطبوعات مواجه است