مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مرداد 1394 ساعت 13:012015-07-28فرهنگي

چهاردهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت در خراسان جنوبی برگزار می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان جنوبی از کمک 30 میلیون تومانی به مؤسسات فرهنگی فعال قرآن و عترت استان برای حمایت از دوره آموزشی آزمون سراسری قرآن و عترت ارشاد خبر داد.

- " اظهار داشت: امسال متقاضیان پایگاه های خبری و نشریات تخصصی بیشتر از نشریات عمومی بوده و بالاترین شمارگان نشریات مربوط به سه روزنامه استان است.

وی افزود:در حال حاضر67 نشریه و پایگاه خبری دارای مجوز در استان فعالیت رسانه ‎ای دارند که از این تعداد امسال 30 نشریه با 5 میلیون و 193 هزار و 400 نسخه منتشر شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی تصریح کرد: همچنین 10 پایگاه خبری و نشریه الکتریکی خراسان جنوبی در فضای مجازی فعالیت رسانه ای داشته اند.

محبی با اشاره به آمار کتب منتشر و تألیف شده در چهارماه اول امسال گفت: تاکنون 21 عنوان کتاب و شمارگان 28 هزار جلد در استان منتشر شده است و همچنین تعداد 3 عنوان کتاب با شمارگان 3 هزار عدد ترجمه شد.

وی در خصوص اقدامات انجام شده به منظور گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه در سطح استان و اهدای کتاب توسط اداره کل برای تجهیز کتابخانه های ادارات، سازمان ها و دستگاه های دولتی و غیردولتی و کتابخانه های عمومی از جمله این اقدامات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهاردهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت در خراسان جنوبی برگزار می شود

چهاردهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت در خراسان جنوبی برگزار می شود