مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مرداد 1394 ساعت 11:412015-07-28ورزشي

توافق اینتر و گالاتاسرای بر سر انتقال ملو


رسانه های ایتالیایی از توافق تیم های فوتبال اینتر و گالاتاسرای برای انتقال هافبک برزیلی تیم ترکیه ای به ایتالیا خبر داده اند.

- "، گروهی از رسانه های ایتالیایی مدعی شده اند که پیشنهاد اینتر به گالاتاسرای برای خرید فلیپه ملو مورد قبول مسئولان این باشگاه ترکیه ای قرار گرفته است و هافبک دفاعی برزیلی قرمزپوشان استانبول امروز (سه شنبه) برای انجام تست پزشکی باشگاه اینتر، راهی میلان می شود.

روز گذشته مسئولان گالاتاسرای خبر تقاضای ملو از این باشگاه برای موافقت با بازگشت وی به ایتالیا را تأیید کردند و اکنون شبکه اسپورت مدیاست ایتالیا ادعا کرده است که او در آستانه عقد قرارداد با نراتزوری قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاین شبکه، رقم قرارداد انتقال ملو سه میلیون یوروست و موفقیت بازیکن پیشین یوونتوس در تست پزشکی اینتر به منزله قطعی بودن قرارداد اوست.

پیش از این گفته می شد که گالاتاسرای برای فروش ملو 10 میلیون یورو می خواهد و به همین دلیل انتظار می رود، که آبی و مشکی پوشان شهر میلان رقم قابل توجهی را به پاداش ها اختصاص دهند.

همچنین گفته شده است که اینتری ها انتقال یوتو ناگاتومو، مدافع ژاپنی خود به استانبول را هم به عنوان یک گزینه برای کاهش رقم پرداختی به گالاتاسرای بابت خرید ملو، در نظر گرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق اینتر و گالاتاسرای بر سر انتقال ملو

توافق اینتر و گالاتاسرای بر سر انتقال ملو