مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مرداد 1394 ساعت 11:262015-07-28اقتصادي

2 محصول جدید رنو در ایران تولید می شود


مدیرعامل ایران خودرو با بیان این که همکاری خود را با شرکت رنو در قالب شرکت رنو پارس قطع کرده ایم و به صورت مستقیم با این شرکت در حال مذاکره ایم گفت: - "، هاشم یکه زارع امروز در نشست خبری که به منظور اعلام جزییات همکاری ایران خودرو با شرکای خارجی برگزار شده بود، در پاسخ به پرسش تسنیم در مورد جزییات همکاری این شرکت با شرکت رنو اظهار داشت: شرکت رنو یکی از شرکای اصلی ما در همکاری های بین المللی به شمار می آید البته این شرکت هم اکنون در قالب شرکت رنو پارس با ایران خودرو و سایپا همکاری می کند.

وی با بیان اینکه قرار بود براساس مذاکرات قبلی 200 هزار دستگاه ال90 توسط سایپا و 150 هزار دستگاه توسط ایران خودرو و 150 هزار دستگاه توسط رنو پارس تولید شود، افزود: در مجموع براساس توافقات گذشته قرار بود 500 هزار دستگاه ال90 در داخل تولید و راهی بازار شود اما این موضوع اجرایی نشد.

مدیرعامل ایران خودرو با اشاره به اینکه براساس توافقات قبلی باید سرمایه گذاری های مشترکی توسط شرکت رنو در ایران انجام می شد، گفت: به اعتقاد من صرف گرفتن یک دفتر در ایران سرمایه گذاری نیست.

بلکه باید شرکت به صورت مستقیم در ایران سرمایه گذاری نماید.

یکه زارع در ادامه صحبت های خود افزود: در شرایط فعلی همکاری خود را با شرکت رنو در قالب شرکت رنو پارس قطع کرده ایم و به صورت مستقیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 محصول جدید رنو در ایران تولید می شود

2 محصول جدید رنو در ایران تولید می شود