مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مرداد 1394 ساعت 11:262015-07-28اقتصادي

نوسازی ناوگان صنایع خراسان رضوی در دستور کار قرار گیرد


رییس خانه صنعت و معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: نوسازی ناوگان صنایع خراسان رضوی یکی از اولویت هایی است که باید در دستور کار قرار گیرد.

- " اظهار داشت: صنایع نساجی، غذایی و کانی غیرفلزی از جمله صنایع خراسان رضوی هستند که نیاز به نوسازی و بازسازی تجهیزات در آنها کاملا محسوس است.

وی بیان کرد: نوسازی ناوگان صنایع یکی از مسائلی است که باید سریعا مورد توجه دولتمردان قرار بگیرد.

حسینی با بیان اینکه تولید با ماشین آلات قدیمی بهره وری را کاهش داده و کالا را از رقابت پذیری خارج می کند تصریح کرد: نمی توان با ماشین آلاتی که نیمی از بهره وری نمونه های خارجی را ندارند کالایی تولید کرد که بتواند در بازارهای بین المللی حضور داشته باشد.

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی افزود: در واقع یکی از راه های توسعه صنعت و به دنبال آن توسعه صادرات و رشد اقصادی به ویژه در خراسان رضوی استفاده از تکنولوژی های روز دنیاست.

حسینی خاطرنشان کرد: بهسازی تجهیزات و به روز کردن آنها با کاهش قیمت نهایی می تواند برای مصرف داخلی نیز ارمغان کاهش قیمت و تعادل بازار را به همراه داشته باشد.

وی با اشاره به اقدامات مناسبی که برای اولویت بندی سرمایه گذاری در استان خراسان رضوی انجام شده است تصریح کرد: تدوین نقشه راه در این زمینه یکی از مهم ترین گام هایی است که در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوسازی ناوگان صنایع خراسان رضوی در دستور کار قرار گیرد

نوسازی ناوگان صنایع خراسان رضوی در دستور کار قرار گیرد