مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مرداد 1394 ساعت 11:112015-07-28ورزشي

ماهان تندیس نماینده قم در لیگ برتر فوتسال امیدهای کشور شد


سرپرست تیم فوتسال ماهان تندیس قم با بیان این که با وجود واگذاری امتیاز تیم لیگ برتری فوتسال قم به یاسین پیشرو، تیم امید این باشگاه با نام سابق به کار خود ادامه می دهد گفت: - " اظهار داشت: با وجود واگذاری امتیاز تیم لیگ برتری فوتسال قم به یاسین پیشرو، تیم رده سنی امید این باشگاه کماکان با نام سابق خود یعنی ماهان تندیس به کار خود ادامه می دهد.

وی افزود: ماهان تندیس قم در لیگ برتر فوتسال امیدهای کشور شرکت می کند و در تلاش است از عنوان قهرمانی فصل گذشته خود که بدون حتی یک شکست به دست آمد دفاع کند و برای آن منظور آماده حضور در دور برگشت لیگ برتر می شود.

سرپرست تیم فوتسال ماهان تندیس قم گفت: دور برگشت رقابت های مرحله گروهی لیگ برتر فوتسال از روز جمعه آغاز می شود و تیم امید ماهان تندیس قم در قزوین مسابقات خود را به صورت دوره ای برگزار می کند.

شریفی بیان کرد: تیم های دبیری تبریز، پرسپولیس خوزستان، کشاورز قزوین، هیئت فوتبال تنکابن و مقداد مشهد حریفان ماهان تندیس را در مرحله گروهی تشکیل می دهند.

وی عنوان کرد: ماهان تندیس در مسابقات دور رفت که به میزبانی تنکابن برگزار شد در رده سوم جدول 6 تیمی این گروه قرار گرفت و برای صعود به مرحله دوم باید در رده اول یا دوم جدول رده بندی در پایان مسابقات دور برگشت قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماهان تندیس نماینده قم در لیگ برتر فوتسال امیدهای کشور شد

ماهان تندیس نماینده قم در لیگ برتر فوتسال امیدهای کشور شد