مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مرداد 1394 ساعت 10:012015-07-28دانش

نخستین کمیته منطقه ای علوم پزشکی قطب هفت کشور در شهرکرد برگزار شد


مدیرکل آموزش و تحقیقات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از برگزاری نخستین جلسه کمیته منطقه ای دانشگاه های علوم پزشکی قطب هفت کشور و دانشگاه آزاد علوم پزشکی کل کشور در سال جاری به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، شهرام اعتمادی فر صبح امروز در جلسه کمیته منطقه ای دانشگاه های علوم پزشکی قطب هفت کشور در شهرکرد، اظهارداشت: این کمیته در طول سال 2 بار با محوریت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و میزبانی سایر دانشگاه های قطب هفت کشور تشکیل جلسه داده و به مشکلات آموزشی دانشجویان رسیدگی می کند.

وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون حدود 200 پرونده دانشجویان متقاضی بازگشت به تحصیل، در حال اخراج و درخواست کنندگان سنوات ارفاقی و فرصت ارفاقی جهت ادامه تحصیل مورد بررسی قرار گرفته است.

مدیرکل آموزش و تحقیقات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با بیان اینکه مسائل و مشکلات آموزشی دانشجویان پس از طرح در شورای آموزشی دانشگاه و عدم حصول نتیجه در کمیسیون مواد خاص و در ادامه در کمیته منطقه ای مورد بررسی قرار می گیرد بیان کرد: در پایان شورای نظارت وزارت خانه نتیجه نهایی را به دانشگاه های متقاضی اعلام می کند.

اعتمادی فر خاطرنشان کرد: در صورت طرح پرونده دانشجویان در کمیته نظارت و رد درخواست دانشجو از طرح مجدد آن کمیته ای ممانعت به عم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین کمیته منطقه ای علوم پزشکی قطب هفت کشور در شهرکرد برگزار شد

نخستین کمیته منطقه ای علوم پزشکی قطب هفت کشور در شهرکرد برگزار شد