مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مرداد 1394 ساعت 08:302015-07-28دانش

ارائه تسهیلات به دانشجویان غیر ایرانی غیربورسیه


این کمک هزینه شامل همه مقاطع تحصیلی می شود و چنانچه دانشجویی در هر مقطعی تمایل به بهره مندی از این کمک هزینه را داشته باشد باید درخواست خود را به دانشگاه محل تحصیل خود ارائه دهد، - این تقاضا در دانشگاه بررسی شده و اسامی به سازمان امور دانشجویان ارسال می شود.

مدیرکل دانشجویان داخل سازمان دانشجویان وزارت علوم با اشاره به ارائه تسهیلات به دانشجویان غیر ایرانی غیر بورسیه برای نخستین بار گفت: میانگین این کمک هزینه ماهانه بین 200 تا 350 هزار تومان بوده که برای هر فرد با توجه به شرایط متفاوت است.

دکتر صمد حاج جباری در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه هم به دانشجویان بورسیه و هم به دانشجویان غیربورسیه کمک هزینه ارائه می شود، توضیح داد: بحثهای مربوط به خوابگاه، بیمه درمان و کمک هزینه تحصیلی دانشجویان بورسیه مطابق چارچوبهای تعیین شده صورت می گیرد و ماهانه بین 200 تا 350 هزار تومان به این دانشجویان با توجه به شرایطی که دارند از قبیل وضعیت تاهل و تجرد،مقطع تحصیلی کارشناسی تا دکتری و.

ارائه می شود.

وی درمورد ارائه کمک هزینه تحصیلی به دانشجویان غیر ایرانی غیر بورسیه نیز اظهار کرد: اگر دانشجویان غیر ایرانی غیر بورسیه از وضعیت علمی خوبی برخوردار باشند از این کمک هزینه برخوردار می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه تسهیلات به دانشجویان غیر ایرانی غیربورسیه

ارائه تسهیلات به دانشجویان غیر ایرانی غیربورسیه