مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مرداد 1394 ساعت 05:352015-07-28ورزشي

فارس گزارش می دهد شنای کرمان غرق در اختلافات


فارس از اختلافات موجود در شنای کرمان گزارش می دهد.

- " از کرمان، این روزها عده ای از اهالی خانواده ورزش شنای کرمان منتقد سیاست گذاری های تیم سرپرستی این رشته هستند، گویا باز هم اختلاف سلایق و اختلاف نظرها موجب شده تا گروهی راه خود را از گروه دیگر جدا کرده و با توجه به آنکه در این بین هیچ یک از طرف ها هم حاضر به پذیرش اشتباهات خود نیستند، اختلافات رنگ و بوی دیگری به خود می گیرد.

در این بین به سراغ جمعی از اهالی این رشته رفتیم، کاوه کریمی سرپرست فعلی و کاندیدای اصلی احراز سمت ریاست هیئت شنای کرمان که چندین بار برای پاسخگویی و دفاع از عملکرد خود به خبرنگار ما بدقولی کرد.

اما او در نهایت مجاب شد تا برای روشن شدن وضعیت و اتهامات وارده به سئوالات ما پاسخ دهد؛ در نقطه مقابل هم پیشکسوتانی همچون مهران قطبی و ضیا تاج الدینی منتقد وضعیت فعلی هیئت و تصمیمات اتخاذشده هستند و در مقام منتقد خواستار رفع نقاط ضعف و اتخاذ تدبیر مناسب تری برای بهبود وضعیت هیئت شنای استان کرمان شده اند.

تصمیم گیری های تک محوری در شنا ضیا تاج الدینی از با سابقه های این رشته در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: من تمایلی برای انجام این مصاحبه ها ندارم، زیرا دوستان از گفته های من برداشت نامناسبی می کنند و تصور آنها اینگونه است که من از این مصاحبه ها انگیزه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد شنای کرمان غرق در اختلافات

فارس گزارش می دهد شنای کرمان غرق در اختلافات