مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مرداد 1394 ساعت 01:052015-07-27سياسي

فرماندار جم خبر داد اجرای 3 پروژه بزرگ آبرسانی در شهرستان جم


فرماندار جم از اجرای سه پروژه بزرگ آبرسانی در شهرستان جم خبر داد.

- " از جم، فتح الله نوروزی دوشنبه شب در بازدید از تاسیسات آبرسانی شهرستان جم اظهار داشت: آب در شرایط کنونی به یک بحران برای شهرستان جم تبدیل شده که با تدبیر و اقدامات صحیح می تواند در مسیر صحیح قرار گرفته و رضایت مردم را جلب کند.

وی افزود: توجه به زیرساخت های حوزه آبرسانی باید مورد توجه و تاکید قرار گیرد و همه مسئولان باید در این مسیر بیش از گذشته اهتمام ورزند.

فرماندار جم خاطرنشان کرد: نباید فراموش کنیم که هشت سال پیاپی شاهد خشکسالی در جم بوده ایم و این مساله سبب شده که ذخایر و منابع زیرزمینی جم به شدت کاهش یافته و باید با صرفه جویی و ارائه برنامه های کارشناسی شده و با تدبیر در مقابله با این بحران ایستادگی کنیم.

نوروزی تصریح کرد: مدیران ارشد استان بوشهر تمام هم و غم خود را برای رفع مشکلات آب شرب و آب کشاورزی مردم صرف می کنند و هم اکنون چند پروژه ارزشمند در شهرستان جم و سایر نقاط استان در دست اجراست.

وی بیان کرد: اجرای طرح مهم و ارزشمند انتقال آب شیرین از دریا به جم از جمله راهکارهای ارزشمندی است که هم اکنون در دست اجراست.

فرماندار جم از اجرای طرح آبخیزداری جم و سد سرچشمه باغان خبر داد و گفت: تکمیل این پروژه ها موجبات اعتلای وضعیت آب شهرستان و رضایتمندی مردم می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار جم خبر داد اجرای 3 پروژه بزرگ آبرسانی در شهرستان جم

فرماندار جم خبر داد اجرای 3 پروژه بزرگ آبرسانی در شهرستان جم