مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مرداد 1394 ساعت 00:502015-07-27سياسي

نماینده مردم جهرم: تصور اینکه آمریکا دوست ما شده ساده انگاری است


نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی گفت: تصور اینکه آمریکا دوست ما شده بسیار ساده انگاری است و به هیچ وجه شعارهای ارزشی کشور تغییری نخواهد کرد.

- " از جهرم، محمدرضا رضایی دوشنبه شب در جلسه گردهمایی سیاسی فرماندهان، پاسداران و سربازان تیپ 33 المهدی (عج) جهرم با بیان اینکه پاسداران، دژ محکم حمایت از آرمان های نظام، انقلاب و امام راحل و رهبری هستند گفت: لباس سبزی که بر تن پاسداران است تقدس دارد و انسان را به یاد شهدا، ایثار و جهاد می اندازد.

وی افزود: باید به این لباس ارج داده شود چراکه از تمام آن هایی که مفتخر به پوشیدن این لباس هستند به عنوان سربازان راستین انقلاب و حامیان اصلی ولایت یاد می شود.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از ایران به عنوان ام القری جهان اسلام یاد می شود اظهار داشت: ایران اسلامی نه تنها الگویی برای تمام کشورهای مسلمان شده بلکه هر کشوری که روحیه آزادگی در آن وجود دارد نگاهش به انقلاب ایران است.

نایب رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی دستیابی ایران به فناوری هسته ای را بار سنگینی برای دشمنان دانست و بیان کرد: استکبار به بهانه بمب هسته ای پروژه ایران هراسی را در دنیا شکل داد، با این تصور که در کشورهای حاشیه خلیج فارس پایگاه نظامی ایجاد کند تا به چپاول منابع نفتی آن ها بپرداز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مردم جهرم: تصور اینکه آمریکا دوست ما شده ساده انگاری است

نماینده مردم جهرم: تصور اینکه آمریکا دوست ما شده ساده انگاری است