مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مرداد 1394 ساعت 00:362015-07-27اجتماعي

مناطق سخت گذر در کهگیلویه و بویراحمد نیازمند 200 مدرسه پیش ساخته است


مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای مناطق پراکنده با جمعیت دانش آموزی کم و سخت گذر در کهگیلویه و بویراحمد 200 مدرسه پیش ساخته نیاز است.

- "، با اشاره به اینکه 48 درصد جمعیت کهگیلویه و بویراحمد روستایی است، اظهار داشت: در این استان 1 هزار و 800 مدرسه، 146 هزار دانش آموز و 15 هزار معلم وجود دارد.

وی از وجود 111 مدرسه دو نوبته در این استان به دلیل کمبود مدارس خبر داد و افزود: این در حالی است مدارس باید یک نوبته باشند و عصرها برای فوق برنامه اختصاص داده شود.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در صورت حمایت دولت تدبیر و امید و مساعدت خیرین مدرسه ساز برای احداث 111 مدرسه در این استان به طور حتم شاهد رسیدن به استاندارد یک نوبته هستیم.

زارع پور با اشاره به اینکه 179 مدرسه پیش ساخته در این استان وجود دارد، تصریح کرد: برای مناطق پراکنده با جمعیت دانش آموزی کم و سخت گذر 200 مدرسه پیش ساخته دیگر نیاز است.

وی از ساخت 1 هزار و 50 کلاس درس در این استان توسط خیرین خبر داد و گفت: انتظار می رود به دلیل مشکلات فراوان در زمینه ایجاد فضاهای آموزشی در برخی نقاط این استان خیرین برای رفع این مشکلات از هیچ تلاشی فروگذاری نکنند.

انتهای پیام/ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناطق سخت گذر در کهگیلویه و بویراحمد نیازمند 200 مدرسه پیش ساخته است

مناطق سخت گذر در کهگیلویه و بویراحمد نیازمند 200 مدرسه پیش ساخته است