مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مرداد 1394 ساعت 19:212015-07-27دانش

ایده های نو در نخستین رویداد «هم نت» شکل گرفت


رویداد کارآفرینی «هم نت» با شرکت نخبگان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی، دانشجویان و فارغ التحصیلان علاقه مند به حوزه های کسب وکار در بنیاد نخبگان استان اصفهان در حال برگزاری است.

- رویداد کارآفرینی هم نت با شرکت نخبگان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی، دانشجویان و فارغ التحصیلان علاقه مند به حوزه های کسب وکار در بنیاد نخبگان استان اصفهان در حال برگزاری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از اصفهان"، رویداد کارآفرینی هم نت، صبح چهار شنبه 31 تیرماه 94 با حضور رییس بنیاد نخبگان استان اصفهان و رییس اتاق بازرگانی استان اصفهان افتتاح شد.

رویداد کارآفرینی هم نت هم اکنون در شهر اصفهان با حمایت معاونت علمی و فناوری رییس جمهوری و همکاری بنیاد نخبگان استان اصفهان و اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی استان اصفهان در حال برگزاری ست و تا چهارشنبه 7 مردادماه ادامه پیدا خواهد کرد.

در روز نخست این رویداد ایده های محصولات فراسودمند غذایی و ریز مغذی ها، اتوبوس گردشگری، تولید داخلی در صنعت مسکن، بسته بندی صنایع دستی، خدمات از نوع موبایلی، شرکت های خدمات انرژی، برندسازی در پوشاک زنانه، رستوران سنتی، گوشت قرمز، عسل، استفاده از محصولات میانی شیمیایی در داخل کشور، انتقال هدفمند دارو به بافت های بدن، ترکیب صدقه و قرض الحسنه برای دنیای امر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایده های نو در نخستین رویداد «هم نت» شکل گرفت

ایده های نو در نخستین رویداد «هم نت» شکل گرفت