مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مرداد 1394 ساعت 12:552015-07-27اقتصادي

تحریم ها هرگز فعالیت مپنا را متوقف نکرد


مدیر عامل شرکت مدیریت پروژه های نیروگاهی ایران (مپنا) گفت: تحریم ها بدون تردید در ارتباط ما با شرکت های خارجی مؤثر بود و موجب کندی و افزایش هزینه ها شد ، اما هرگز توقف طرح های این شرکت را در پی نداشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، عباس علی آبادی در نشست خبری امروز که در زمینه امضاء قرارداد ساخت توربین ها و تجهیزات نیروگاهی برای نیروگاه سه هزار مگاواتی رمیله ( به ضم ر و فتح م) عراق برگزار شد ، افزود: با رفع تحریم ها همکاری مپنا با شرکتهای خارجی بیشتر می شود و توسعه خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه شرایط هرچه باشد به نفع مپنا خواهد بود ، گفت: پس از رفع تحریم ها به صورت برد ـ برد روابط و همکاری با سایرکشورها را توسعه می دهیم.

علی آبادی تصریح کرد: برای پیشرفت منتظر شرایط نیستیم بلکه به اراده خود متکی هستیم.

وی با اشاره به اینکه ایران در کشورهای اروپایی نیز دعوت به همکاری شده است ، اظهار داشت: طرحی در زمینه توربین بادی در ایتالیا در دست مطالعه داریم و انگلیس هم دعوت به همکاری کرده است.

مدیرعامل مپنا با اشاره به اینکه در کشورهای اروپایی سطح توسعه نسبت به سایر نقاط جهان متفاوت است ، افزود : فرصت فعالیت در سایر نقاط بیشتر است اما تجهیزات ساخت مپنا به اروپا نیز صادر می شود به طوریکه یک ماه قبل محموله بزرگی برای تأمین تجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم ها هرگز فعالیت مپنا را متوقف نکرد

تحریم ها هرگز فعالیت مپنا را متوقف نکرد