مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مرداد 1394 ساعت 12:562015-07-27دانش

افزایش 30 درصدی سهمیه پذیرش دانشجویان بومی در دانشگاه علوم پزشکی لرستان


مدیر آموزش دانشگاه علوم پزشکی لرستان از افزایش 30 درصدی سهمیه پذیرش دانشجویان بومی در دانشگاه علوم پزشکی لرستان خبر داد.

- فرهادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در خرم آباد،" گفت: امسال برای اولین بار مجوز افزایش 30 درصدی سهمیه پذیرش دانشجویان بومی به عنوان سهمیه مناطق محروم به دانشگاه علوم پزشکی لرستان داده شده است.

وی افزود: بنابر این مجوز از ظرفیت پذیرش 46 نفر دانشجوی پزشکی در دانشگاه، 28 نفر به دانشجویان بومی اختصاص یافته است.

مدیر آموزش دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: سال گذشته سه نفر دانشجوی رشته پزشکی در قالب سهمیه پذیرش دانشجوی بومی به دانشگاه علوم پزشکی لرستان اختصاص یافته بود؛ اما خوشبختانه امسال این سهمیه به 28 نفر افزایش یافته است.

فرهادی با بیان اینکه در رشته داروسازی نیز برای اولین بار 30 درصد سهمیه به دانشجویان بومی اختصاص یافته است، اضافه کرد: 30 نفر دانشجوی رشته داروسازی در دانشگاه علوم پزشکی لرستان پذیرفته می شوند که بر این اساس سهمیه 30 درصدی دانشجویان بومی 12 نفر از دانشجویانی که پذیرش می شوند بومی این استان خواهند بود.

وی اظهار کرد: در رشته دندانپزشکی نیز کماکان به مانند روال سالهای گذشته 40 درصد سهمیه به دانشجویان بومی اختصاص یافته است و بر این اساس از بین 20 نفر دانشجویی که در این رشته پذیرش می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 30 درصدی سهمیه پذیرش دانشجویان بومی در دانشگاه علوم پزشکی لرستان

افزایش 30 درصدی سهمیه پذیرش دانشجویان بومی در دانشگاه علوم پزشکی لرستان