مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مرداد 1394 ساعت 08:402015-07-27سياسي

نامه بازرسی به هیأت تخلفات ریاست جمهوری


سازمان بازرسی کل کشور در نامه ای از اشرفی اصفهانی رییس هیأت بدوی تخلفات اداری نهاد ریاست جمهوری خواست مستندات خود را درباره پرونده بقایی ارائه کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، چندی قبل معاون اول قوه قضاییه حجت الاسلام اژه ای در نشست خبری خود خبر از بازجویی حمیدرضا بقایی معاون رییس جمهور سابق و همچنین بازداشت این فرد داد.

البته محسنی اژه ای در این نشست خبری به دلیل محذور قانونی از ارائه جزییات بیشتر و همچنین اتهامات بقایی خودداری کرده و صحبت در این خصوص را به زمان دیگری موکول کرد.

تنها چند روز پس از این اظهارنظر معاون اول قوه قضاییه، حجت الاسلام اشرفی اصفهانی اشرفی رییس هیأت بدوی تخلفات اداری نهاد ریاست جمهوری در مصاحبه با برخی از رسانه ها جزییاتی از پرونده بقایی را منتشر کرده و عنوان کرد این فرد به 10 کشور مقادیر زیادی پول انتقال داده است.

حال پس از گذشت چندی سازمان بازرسی کل کشور در تاریخ 24 تیرماه نامه ای به اشرفی اصفهانی نوشته و از وی در خصوص اظهارنظراتش جویا شده است.

سازمان بازرسی کل کشور در این نامه خطاب به این فرد عنوان کرده است: اگر همچون گذشته که در خصوص مطلبی با عنوان دوران بگم بگم های ما فرا رسیده است در مقابل درخواست سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر ارائه مستنداتتان مطلب خود را تکذیب نمی کنید و نمی گویید مطلب من به در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه بازرسی به هیأت تخلفات ریاست جمهوری

نامه بازرسی به هیأت تخلفات ریاست جمهوری