مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 تیر 1394 ساعت 11:312015-07-22بين الملل

نوری مالکی: عربستان باید تحت قیمومیت بین المللی قرارگیرد


پیشنهاد می کنم به دلیل ناتوانی عربستان این کشور تحت قیمومت بین المللی قرار گیرد وگرنه تروریسم باقی خواهد ماند و از دارایی های سعودی ها تغذیه خواهد شد و به حساب عربستان و بیت الله الحرام رشد می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو ، نوری مالکی در گفت و گو با شبکه تلویزیونی وصال عراق که حامی حزب وی می باشد گفت: ریشه های تروریسم و افراط گرایی و تکفیری از تفکرات وهابی ها در عربستان نشات می گیرد.

معاون رییس جمهوری عراق در این گفت و گو اظهار داشت، دولت عربستان قادر به جلوگیری از این رویکرد وهابی تکفیری در این کشور نیست.

وی افزود: پیشنهاد می کنم به دلیل ناتوانی عربستان این کشور تحت قیمومت بین المللی قرار گیرد وگرنه تروریسم باقی خواهد ماند و از دارایی های سعودی ها تغذیه خواهد شد و به حساب عربستان و بیت الله الحرام رشد می کند.

وی گفت جهان همان طور که تلاش می کند تروریسم را براندازد نیاز به معالجه این معضل در عربستان دارد زیرا در صورت حل نشدن این مشکل شاکله کشورهای عربی و غیر غربی نابود خواهد شد.

تروریست های داعش برای جنگ با دولت های قانونی و مشروع عراق و سوریه سلاح ها و مهمات خود را از کشورهای غربی و عربی منطقه دریافت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوری مالکی: عربستان باید تحت قیمومیت بین المللی قرارگیرد

نوری مالکی: عربستان باید تحت قیمومیت بین المللی قرارگیرد