مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 تیر 1394 ساعت 12:472015-07-12فرهنگي

پس از گذشت قریب به دو دهه دلایل تعطیلی پروژه سوپرمن در مستندی با بازی نیکولاس کیج


مستندی درباره پروژه ناتمام سوپرمن به کارگردانی تیم برتون با بازی نیکولاس کیج در 19 سال پیش، ساخته می شود که در آن خوبی یا بدی این فیلم در صورت ساخت و دلایل توقفش مورد بررسی قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی فارس، 19 سال پیش از این در سال 1996 تیم برتون به فکر ساخت فیلمی درباره سوپرمن افتاد که نیکولاس کیج قرار بود نقش مرد فولادین را در آن بازی کند.

در حالی که هنوز سینما وارد دوران شکوفایی فیلم های سوپرقهرمانانه نشده بود و ساخت این فیلم یک ریسک محسوب می شد ولی فیلمنامه این پروژه توسط فیلمنامه نویس جوانی به نام کوین اسمیت نوشته شد، عکس های مربوط به فیلم گرفته شد، تست گریم و بازیگری نیکولاس کیج مثبت شد.

مراحل پیش تولید فیلم رو به اتمام بود ولی پس از مدتی پروژه به دلایل متعدد از جمله مشکلات فراوان مالی تعطیل شد.

اکنون پس از گذشت 19 سال، کمپانی برادران وارنر در نظر دارد مستندی درباره این پروژه بسازد که در آن خوبی یا بدی این فیلم در صورت ساخت و دلایل توقفش مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

در حالی که عده ای بر این عقیده اند که این فیلم در صورتی که ساخته می شد می توانست به موفقیت های خوبی دست یابد ولی عده زیادی بالاخص به استناد به عکس نه چندان جالب نیکولاس کیج در نقش سوپرمن، معتقدند که با تعطیلی این پروژه، در واقع جلوی یک فاجعه سینما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پس از گذشت قریب به دو دهه دلایل تعطیلی پروژه سوپرمن در مستندی با بازی نیکولاس کیج

پس از گذشت قریب به دو دهه دلایل تعطیلی پروژه سوپرمن در مستندی با بازی نیکولاس کیج