مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 تیر 1394 ساعت 23:302015-07-09سياسي

استاد حوزه و دانشگاه: روز قدس همایش باشکوه امت اسلامی علیه استکبار جهانی است


راهپیمایی روز قدس همایش باشکوه امت اسلامی علیه استکبار جهانی و دشمنان اسلامی است.

- " از رشت، حجت الاسلام محمدعلی قربانی شامگاه پنج شنبه در مراسم شب قدر بیست و سوم ماه مبارک رمضان در مصلای امام خمینی (ره) این شهر اعمال مناسب شب قدر را برشمرد و اظهار کرد: از جمله اعمال شب قدر استغفار زیاد، خواندن یک هزار مرتبه اناانزلنا، دو رکعت نماز و.

است.

وی دعای جوشن کبیر را از دیگر اعمال شب قدر عنوان کرد و افزود: شب قدر شب بسیار با فضیلتی است و خواندن حتی یک آیه ثواب ختم قرآن را دارد.

این استاد حوزه و دانشگاه در ادامه به فرارسیدن روز قدس اشاره کرد و گفت: جمعه مصادف با روز قدس است و امت اسلامی با لبیک به ندای امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب در روز قدس استکبارستیزی را به اثبات می رسانند.

وی با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس همایش باشکوه امت اسلامی علیه استکبار جهانی و دشمنان اسلامی است، تصریح کرد: امت اسلامی در راهپیمایی روز قدس مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی می زنند و بار دیگر در تاریخ صفحه درخشانی را به ثبت می رسانند.

قربانی با اشاره به اینکه آموزه های دینی به ما آموخته است هر قدر تعلقات نسبت به دنیا کم باشد شرافت انسانی بیشتر است، یادآور شد: قرآن می فرماید تقوا پیشه کنید و اگر تابع دنیا نباشید و برای غیر خدا حرکت نکنید خدا شما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاد حوزه و دانشگاه: روز قدس همایش باشکوه امت اسلامی علیه استکبار جهانی است

استاد حوزه و دانشگاه: روز قدس همایش باشکوه امت اسلامی علیه استکبار جهانی است