مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 تیر 1394 ساعت 09:152015-07-08سياسي

احمد خاتمی: مذاکره کنندگان از متن ملت هستند


عضو خبرگان رهبری دومین راه معامله با خدا را برخورد صادقانه در عرصه ایمان ذکر کرد و گفت: انسان باید عملا مسلمان باشد ، ما که راه بندگی را می دانیم نباید اسیر شهوات شده و ذلیل شویم که این را برخورد صادقانه می گویند که میوه پاکی بهشت برین است.

- عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری گفت: مذاکره کنندگان هسته ای کشور از متن ملت هستند و امیدوارم که عزت و عظمت را برای ملتمان به ارمغان بیاورند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد خاتمی سه شنبه شب در دومین شب قدر در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) افزود: مذاکره کنندگان ایرانی در شب اول ازلیالی قدر با حضور در مرکز اسلامی امام علی (ع) وین بک یا الله گفتند و ان شاءالله با توجه به فرهنگ عزت و ذلت ناپذیری ملت ایران ، آنان با این فرهنگ مذاکره کنند.

امام جمعه موقت تهران درادامه با اشاره به درپیش بودن روز جهانی قدس گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس شکستن کاخ شیشه ای دنیای استکبار است، جان آنها رژیم صهیونیستی است، هر شعار مرگ بر اسراییل سنگی است که به شیشه عمر این جنایتکاران زده می شود.

خاتمی افزود: با توجه به شرایط امروز جهان اسلام، راهپیمایی روز جهانی قدس امسال پیام ویژه ای برای ملتهای مسلمان خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احمد خاتمی: مذاکره کنندگان از متن ملت هستند

احمد خاتمی: مذاکره کنندگان از متن ملت هستند