مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 تیر 1394 ساعت 09:102015-07-08اقتصادي

کاهش بهای نفت در بازار آسیا


بهای نفت خام تحت تاثیر بحران بدهی های یونان، سقوط بازارهای چین و افزایش ارزش دلار، امروز چهارشنبه در بازار آسیا کاهش یافت.

صبح امروز چهارشنبه در بازار آسیا، هر بشکه نفت خام سبک شیرین آمریکا (وست تگزاس اینترمدیت) برای تحویل در ماه اوت با 14 سنت کاهش، 52 دلار و 19 سنت داد و ستد شد.

هر بشکه نفت خام برنت دریای شمال نیز برای تحویل در همان ماه با 13 سنت کاهش، 56 دلار و 72 سنت خرید و فروش شد.

خبرگزاری بلومبرگ به نقل از گوردون کوان (Gordon Kwan) تحلیلگر موسسه خدمات مالی ژاپنی نامورا هولدینگز در هنگ کنگ، اعلام کرد : بهای نفت از هر طرف تحت فشار قرار دارد و در حال حاضر انگیزه کمی برای خوش بینی وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فرانسه از سنگاپور، این تحلیلگر افزود این شرایط دست کم تا دو هفته دیگر که اعتماد به بازارهای مالی چین بازگردد، ادامه خواهد داشت.

چین که پس از آمریکا دومین مصرف کننده طلای سیاه در جهان به شمار می رود، پس از یک سال سرمایه گذاری های بی محابا و بی ارتباط با اقتصاد واقعی، با افت شدید شاخص بورس های شانگهای و شنزن مواجه شده است.

از طرف دیگر، بحران بدهی های یونان و فرضیه خروج این کشور از منطقه یورو و خطر سرایت آن به دیگر اقتصادهای این منطقه، بهای نفت خام را تحت تاثیر قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش بهای نفت در بازار آسیا

کاهش بهای نفت در بازار آسیا