مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 تیر 1394 ساعت 08:002015-07-08اقتصادي

خطر تشعشع موبایل حتی در برندهای معروف


وی پیشتر در این زمینه متذکر شده بود: زمانی نه چندان دور وقتی با گوشیهای تلفن همراه صحبت می کردیم، احساس گرمای شدیدی در صورت خود حس میکردیم که این گرما مربوط به تشعشعات همین گوشی ها می شود.

- بنا بر برخی آمار، بیش از 90 درصد بازار موبایل کشور از طریق واردات قاچاق است و در این میان خریداران اغلب هنگام خرید توجه چندانی به بحث ایمنی و سلامت گوشی ندارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طی هفته های اخیر بحث های مختلفی درباره اعمال سخت گیریهای بیشتر در زمینه گوشیهای قاچاق تلفن همراه مطرح شده چرا که در این زمینه بخش قابل توجهی از بازار در قبضه نمونه هایی است که به شکل قاچاق وارد کشور شده اند.

حال شاید خریداری چنین گوشیهایی از نظر مالی برای واردکنندگان آن و گاهی خود خریدار منافع مادی به دنبال داشته باشد اما نکته ای که معمولا مغفول واقع شده و مورد توجه قرار نمی گیرد بحث ایمنی این گوشیهاست.

در شیوه قانونی گوشی های تلفن همراهی که از گمرک به کشور وارد می شوند، مورد بررسی قرار گرفته و از نظر میزان اشعه تست می شوند در صورتی که برای گوشیهایی که از طریق قاچاق وارد شده اند چنین امکانی وجود ندارد و قطعا مشکل این بخش برای کاربر این کالا خواهد بود.

وضعیت سرسام آور گوشی های قاچاق و بحث سلامت مردم این اتفاق در حالی رخ می دهد که به گفته رییس انجمن فروشندگان سیم کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطر تشعشع موبایل حتی در برندهای معروف

خطر تشعشع موبایل حتی در برندهای معروف