مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 تیر 1394 ساعت 06:352015-07-08اجتماعي

فراخوان مشمولان دیپلم و زیردیپلم به سربازی


سازمان وظیفه عمومی ناجا تمامی مشمولان دیپلم و زیر دیپلم دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ نوزدهم تیر ماه 1394 را به خدمت سربازی فراخواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، ضمن فراخوان تمامی مشمولان غایب و غیرغایب متولد 1355 تا پایان تیر ماه 1376 برای انجام خدمت دوره ضرورت، طی اطلاعیه ای، اعلام کرد: تمامی مشمولان دیپلم و زیر دیپلم سال های مذکور که برگ آماده به خدمت به تاریخ نوزدهم تیر ماه سال 1394 دریافت کرده اند، باید در ساعت و محلی که توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده، حضور یابند.

مشمولان ساکن تهران بزرگتمامی مشمولان دیپلم و زیردیپلم غایب و غیر غایب که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ تیر ماه سال 1394 هستند، می بایست راس ساعت 6 صبح روز شنبه مورخ 94.

4.

20 به محل و مراکزی که توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا در قالب برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش ابلاغ شده است حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

مشمولان ساکن سایر استان های کشورتمامی مشمولان دیپلم و زیردیپلم غایب و غیر غایب که دارای برگه آماده به خدمت به تاریخ تیر ماه سال 1394 می باشند راس ساعت 7 صبح شنبه مورخ 94.

4.

20 به معاونت وظیفه عمومی استان محل سکونت مراجعه تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان مشمولان دیپلم و زیردیپلم به سربازی

فراخوان مشمولان دیپلم و زیردیپلم به سربازی