مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 تیر 1394 ساعت 04:052015-07-08فرهنگي

رییس اداره ارشاد آبادان خبر داد وجود 8 آموزشگاه فعال هنری در آبادان


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان گفت: در آبادان هشت آموزشگاه فعال داریم که در رشته های موسیقی، سینما، نمایش و هنرهای تجسمی هنرجو می پذیرند.

- فرهاد پورغراوی علوانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: دوره های آموزشی متعددی در آموزشگاه های فرهنگی و هنری سراسر شهرستان آبادان همواره در حال برگزاری است که تعداد زیادی از رشته های هنری را پوشش می دهند اما در فصل تابستان با توجه به دوره فراغت نوجوانان، تعداد این رده ها بیشتر می شود.

وی افزود: برخی از این آموزشگاه ها اگرچه متعلق به اداره ارشاد نیستند اما زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت می کنند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان با اشاره به دوره های آموزشی انجمن سینمای جوان آبادان تصریح کرد: در این انجمن، رده های آموزشی دوره فیلم سازی برای فصل تابستان از مردادماه سال جاری آغاز می شود که شامل آموزش عکاسی، تصویربرداری و فیلم نامه نویسی است.

پورغراوی علوانی در ادامه با تشریح دوره های آموزشی که در آموزشگاه های هنری سطح شهر دایر هستند، گفت: در آبادان هشت آموزشگاه فعال داریم که در رشته های موسیقی، سینما، نمایش و هنرهای تجسمی هنرجو می پذیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس اداره ارشاد آبادان خبر داد وجود 8 آموزشگاه فعال هنری در آبادان

رییس اداره ارشاد آبادان خبر داد وجود 8 آموزشگاه فعال هنری در آبادان