مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 تیر 1394 ساعت 03:102015-07-07سياسي

در پیامی آیت الله مکارم شیرازی درگذشت آیت الله مهری را تسلیت گفت


آیت الله مکارم شیرازی با صدور پیامی درگذشت عالم ربانی آیت الله مهری را تسلیت گفت.

- در این پیام آمده است: فقدان اسفناک عالم بزرگوار و روحانی عالیقدر کویت حضرت آیت الله مهری (رضوان الله علیه) در این ماه مبارک رمضان موجب نهایت تأثر شد.

در ادامه این پیام آمده است: این عالم ربانی در طول عمر خود در کویت به امور شیعیان و مسلمانان کویت رسیدگی جدی داشت، خدمات او به مکتب اهل بیت (علیهم السلام) هرگز فراموش نخواهد شد، هم اکنون جای او در میان ما خالی است و خاطرات پرارزشی از او برای ما باقی است، خداوند روح او را با ارواح اجدادش محمد و آل محمد (علیهم السلام) محشور گرداند.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: اینجانب فقدان اسفناک این عالم ربانی را به همه علمای اعلام مخصوصاً علمای کویت و مسلمانان این کشور به خصوص پیروان مکتب اهل بیت (علیهم السلام) صمیمانه تسلیت عرض می کنم، علوّ درجات برای آن عالم ربانی و صبر و اجر فراوان برای همه بازماندگان از درگاه خداوند مسئلت دارم.

انتهای پیام/2258/م/ دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در پیامی آیت الله مکارم شیرازی درگذشت آیت الله مهری را تسلیت گفت

در پیامی آیت الله مکارم شیرازی درگذشت آیت الله مهری را تسلیت گفت