مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 تیر 1394 ساعت 02:262015-07-07سياسي

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس: فعالیت های شهرداری سقز قابل تحسین است


نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرداری سقز در راستای عمران و آبادانی شهر، فعالیت های خوبی انجام داده است.

- " از سقز، محسن بیگلری شامگاه سه شنبه در جریان بازدید از روند احداث پارک کوهستانی مالان سقز، اظهار داشت: امروز کار در شهرداری یک خدمت ماندگار است و شهرداری سقز هم در راستای عمران و آبادانی شهر به خوبی عمل کرده است.

وی در ادامه گفت: امروز زیباسازی و عمران شهر از کارهای اساسی شهرداری است که شهرداری و شورای اسلامی شهر سقز اقدامات موثری برای عمران و آبادانی شهر انجام داده اند.

بیگلری ادامه داد: شهر سقز دارای مردمانی با فرهنگ است و هراندازه در این شهر تلاش شود جای خود دارد و مردم قدر مسئولان زحمت کش و تلاشگر را می دانند.

شهردار سقز هم در بازدید فرماندار، نماینده مردم سقز و بانه در مجلس، شهردار، اعضای شورای شهر، پنج نفر از اعضای شورای اسلامی شهر کامیاران، خبرنگاران و جمعی از معتمدان سقز از 24 طرح در حال ساخت توسط شهرداری، گفت: در سال 94 بالغ بر 80 پروژه با اعتبار 300 میلیارد ریال در حال اجرا است.

ضیاالدین نعمانی ادامه داد: در هر گوشه شهر سقز شاهد اجرای پروژه های مختلف هستیم و این فعالیت ها بیشتر در حوزه های عمران شهری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس: فعالیت های شهرداری سقز قابل تحسین است

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس: فعالیت های شهرداری سقز قابل تحسین است