مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 تیر 1394 ساعت 23:002015-07-07اجتماعي

رییس اداره بهزیستی شادگان خبر داد وجود 4 هزار معلول در شادگان


حدود 4 هزار معلول شناخته شده در این شهرستان زندگی می کنند.

- جمشید معین امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: حمایت های بیمه ای، معیشتی، پیشگیری، درمانی و توانبخشی، خدمات درمانی و روانی، تحصیلی، آموزش های فنی و حرفه ای، فرهنگی، ورزشی و علمی از جمله خدمات ارائه شده به معلولان در این شهرستان است.

وی با اشاره به اینکه معلولیت، محدودیت نیست و نباید این ذهنیت به وجود بیاید که معلولان باید گوشه نشین باشند، تصریح کرد: در جامعه، معلولان زیادی هستند که جزو نخبگان عمومی محسوب می شوند.

رییس اداره بهزیستی شادگان خاطرنشان کرد: یکی از اهداف بهزیستی شادگان، پیشگیری از معلولیت ها اعم از بینایی، شنوایی، جسمی و ذهنی برای عموم مردم است که این موضوع کاهش معلولیت ها را در پی دارد.

وی در ادامه بر نقش مشارکت های مردمی و خیرین در یاری رساندن و خدمت رسانی به مددجویان این اداره تاکید کرد و گفت: اعتبارات سازمان بهزیستی با توجه به گستردگی وظایف بهزیستی و تعداد مددجویان جوابگو نیست.

معین در پایان با اشاره به اینکه حدود چهار هزار معلول شناخته شده در شهرستان شادگان زندگی می کنند، گفت: بهزیستی بر اساس قانون جامع حمایت از معلولان موظف به خدمت رسانی به این قشر از جامعه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس اداره بهزیستی شادگان خبر داد وجود 4 هزار معلول در شادگان

رییس اداره بهزیستی شادگان خبر داد وجود 4 هزار معلول در شادگان