مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 تیر 1394 ساعت 20:552015-07-07سياسي

امام جمعه پلدشت تاکید کرد ضرورت تفکر و تدبر در تعالیم قرآن در لیالی قدر


باید فرصت لیالی قدر را برای تفکر در تعالیم قرآن غنیمت شماریم.

- حجت الاسلام نقی دوزدوزانی با بیان اینکه شب قدر سراسر سلامت، معنویت و رحمت خاص الهی است، اظهار داشت: انسان می‏تواند با توبه و عبادت و شب زنده داری در سرنوشت و مقدرات خود اثر مستقیم بگذارد و از مغفرت الهی برخوردار شود.

امام جمعه پلدشت با بیان بهترین وسیله برای درک عظمت شب قدر توبه است، ادامه داد: از جمله اثرات مهم شب قدر عدم صدور عذاب و در امان بودن بندگان از عقوبت های الهی است و این همان سلامت، مغفرت و رحمت تا طلوع فجر است.

وی خودسازی، رذیلت زدایی، زدودن آلودگی های ظاهر و باطن را در شب های قدر از جمله اعمال عنوان کرد و یادآور شد: برای اینکه از فیض الهی در شب های قدر برخوردار شویم باید اهمیت و جایگاه شب قدر را درک کنیم و اگر انسان از فیوضات این شب ها بی بهره بماند به معنای حقیقی محرومیت است.

امام جمعه پلدشت با بیان اینکه قرآن کریم می فرماید ماه رمضان ماهی است که قرآن برای هدایت انسان ها در آن نازل شده است، ابراز داشت: ماه مبارک رمضان به جهت نزول قرآن کریم و ویژگی های منحصر به فرد آن برترین ماه است.

دوزدوزانی با بیان اینکه امام باقر (ع) می فرماید هر چیزی بهاری دارد و بهار قرآن ماه رمضان است، متذکر شد: قرآن کریم در ماه مبارک رمضان نازل شده و تلاوت آیات قرآن و تامل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه پلدشت تاکید کرد ضرورت تفکر و تدبر در تعالیم قرآن در لیالی قدر

امام جمعه پلدشت تاکید کرد ضرورت تفکر و تدبر در تعالیم قرآن در لیالی قدر