مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 تیر 1394 ساعت 20:402015-07-07سياسي

رییس آموزش و پرورش جاسک تداوم فعالیت کمیته های شناسایی و جذب بی سوادان در جاسک


رییس آموزش و پرورش جاسک از تشکیل و فعالیت کمیته هایی برای شناسایی و جذب بی سوادان در جاسک با هدف شرکت در دوره های سوادآموزی خبر داد.

- " از بندرجاسک، ابراهیم کریمی عصر امروز در نشست شورای پشتیبانی سوادآموزی که در سالن اجتماعات فرمانداری جاسک برگزار شد، اظهار داشت: بحث ریشه کنی بی سوادی باید با جدیت تمام پیگیری شود و برای موفقیت در این موضوع باید آمار دقیقی از افراد بی سواد شهرستان ارائه داده شود.

رییس آموزش و پرورش جاسک ادامه داد: مسئله مهم، ورود برخی دانش آموزان به بازار کار و بازماندن از تحصیل است که ناخواسته از چرخه آموزش خارج می شوند و دسته دیگر نیز به دلیل کهولت سن از این چرخه باز می مانند.

وی با بیان اینکه ریشه کنی بی سوادی عزم عمومی تمامی نهادها و دستگاه های شهرستان را می طلبد، افزود: جهت محو بی سوادی در شهرستان و شتاب بخشی به فعالیت های حوزه سوادآموزی باید کار و فعالیت گروهی و دسته جمعی با همت تمامی دستگاه ها و نهادهای شهرستان، ائمه محترم جمعه و جماعات، بسیج سازندگی و سایر بخش ها صورت پذیرد تا مردم از اهمیت موضوع آگاه شوند و بدین وسیله تلنگری در ذهن آنها ایجاد شود و آنها را به سوی سواد سوق دهد.

به گفته کریمی هر چه سواد آموز در یک جامعه بیشتر باشد اقتصاد در آن جامعه دگرگون خواهد شد و سیاست دولت های جمهوری اسلامی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس آموزش و پرورش جاسک تداوم فعالیت کمیته های شناسایی و جذب بی سوادان در جاسک

رییس آموزش و پرورش جاسک تداوم فعالیت کمیته های شناسایی و جذب بی سوادان در جاسک